2009-12-30  17:40:27

Hos föräldrarna

Jag sitter hos mina föräldrar nu.
Jag och Adam åkte ner till mamma igår efter att vi varit och fikat och firat min kusin Johanna på hennes 22års dag. Vi fick se deras fina nya lägenhet, och det slog mig att deras planlösning var exakt som den förra dock hade sovrum och kök bytt plats. Vardagsrum, toalett och utseendet på rummen (fyrkantiga eller rektangulära) och deras dörr var exakt på samma sida i trapphuset. Ja, you name it. Jag tyckte den var identisk! Enkelt att möblera, då den är identisk.. Men min kusin kunde inte riktigt se det. Konstigt, då det är dem som bott i den andra..
Jaja, ointressant, men en observation.

Idag kom min bror till Sverige!!!!!!!!
Han bor i Österrike med sin flickvän Lisa (som är där ifrån) sedan juli detta året (läs: 2009). Men dem ska fira nyår i Sverige, med oss - familjen! (och lektant Karin såklart..) SÅ KUL! Jag har saknat min lillebror.
Han har inte träffat Adam på jättelänge och dem hade riktigt roligt med honom. Nu kan han ju leka, sitta, krypa och är ju mer en liten pojke än en bebis han var när dem lämnade Sverige.
Nu ligger dem två och vilar, och Adam också för den delen.

Jag undrar om mina föräldrar blivit kidnappad, då dem skulle köpa kryddor och hämta ett paket för ca. 1½ timme sedan i en butik 5 min bort. Hmm.. vart tar dem vägen?! Kanske skulle ta och ringa dem, man börjar ju bli lite paranoid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!