2009-12-20  01:04:12

NU ÄR ALLT FÄRDIGT!!

Nu har jag och Micke slagit in alla paket (ja, dina födelsedagspaket med Karin..)
Jag har hunnit städa, tvätta allt och packa min & Adams resväska, ställt fram skötväska plus blöjor i hallen. All Adams mat är redo, frysklamrarna fryses, kylväska och termosar står redo för kaffe och vatten iövermorgon.

Allt är färdigt. Förutom mäta möblerna. Då vi saknar mätinstrument. Jag ska låna det imorgon. Så får vi mäta fort som fan innan sänggående imorgon. INTE GLÖMMA!!

Imorgon går dagen nog snabbt! kl. 11 till akuten och bli 300kr fattigare, håll tummarna att det är fint i örat!!
Sedan ska jag nog snabbt hem och kolla över packningen igen, eller direkt till Karin.
Sedan efter Karin ska jag upp och hämta julmaten och sedan ner till mamma och pappa där vi ska vara resten av kvällen och fira en tidig julafton. MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!