2009-12-18  17:07:30

Stressat samtal med Micke

Efter att jag rusat ifrån bloggen för att ringa Micke lät det såhär.

Micke: "Hej skatt"
Jag: "HEJ!!"
"??"
"Du har inte slutet va?! Du måste handla!!"
"Nej, jag har precis stämplat ut bara, vad behöver vi då?"
"..."
"Nå?"
"Det glömde jag bort nu"
"Bra, Frida.. då ses vi hemma!"
"Mm.. hejdå!"

Vad vi behövde var schampoo och toalettrullar. Men det fixade vi idag istället!

Ikväll kommer Jim, Jenny, Sandra och Karin hit för tacos-knyttis! :) Ska bli så mysigt att ha alla dem goa människorna runt sig nu nära jul. Vi ska spela Wii och dricka vin med. Micke slutar om 1 timme så jag hoppas han hinner dammsuga lite när han kommer hem medan jag fixar allt annat. Lägenheten i övrigt är i bra skick, dock ser vårt sovrum ut som kriget, men där ska ingen in och glo!
Nu ska jag hoppa in i duschen medan Adam sover för sista gången innan nattning ikväll.

Kommentarer
Postat av: GISSA VEM

jag glor fan alltid in i ert sovrum, tänker göra det denna gången också så tro inget annat!!! ;(

2009-12-18 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!