2009-11-04  11:09:15

Adam strävar framåt

Adams tjej Julia kan numera krypa framåt och Emese har fullt upp med att göra lägenheten barnsäkrare. Oj oj.
Nu är jag ganska glad att Adam inte kan krypa (framåt) då det är ganska härligt att kunna lägga honom på golvet och han roar sig själv medan man lätt hinner duscha, sminka sig eller hänga upp tvätt. Ibland kan han vara vildare än vanligt och snurra runt ganska mycket på golvet men han är inte i närheten av några bord, stolar eller hyllor då heller.

Men han försöker! Åh, vad den lilla mannen försöker. Han står fortfarande på alla fyra ofta och gör sin soldans/armhävningsliknande övning och försöker. Men det går bara bakåt. Han måste börja lyfta på armarna. Men det kommer..
Han börjar bli mer och mer glad över att vara ensam på mattan. Han gillar sina leksaker nu, innan så blev han förbannad på dem och vill bara leka med mig.

Idag ska jag får träffa Friberg och världens bästa Karin såklart(!!) på en fika här hemma. Det var synd att vi inte fick tummarna ur röven tidigare för Friberg åker iväg en månad på sjön imorgon igen.. han har faktiskt varit hemma i en hel månad och vi ses sista dagen han är hemma. DÅLIGT av oss. Ska bli kul i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!