2009-10-19  09:55:18

091019

Godmorgon vänner!

Idag har jag faktiskt inget på min agenda. Så jag hade faktiskt tänkt att ta det lilla lugna.
Adam sov i sin spjälsäng inatt, vilket blev ett mindre lyckat uppdrag då han vaknade kl. 01.50 och var sådär irriterande halvvaken. Han öppnade aldrig ögonen men han viftade hejvilt med armar och ben samt gjorde lite ljud. Jag försökte vjyssa, hysha och klappa. När det gott en timme så började mitt tålamod rinna bort.. så då tog jag till nappflaskan, vilket jag gärna inte gör. Då jag vill inte uppmuntra till några nattliga mål (och han FÅR gott om mat på dagen.. så var inte oroliga). Efter den flaskan somnade han nöjt men då var jag så trött att jag bara sekunderna efter att jag hörde att han andades tungt somnade själv. Så då sov han mellan oss en natt till. Haha.

En god kopp kaffe och kanske lite frukost skulle sitta fint. Ska krypa upp i soffan och fortsätta läsa min bok.
Adam skriker på golvet just nu men han kommer nog somna inom 45 minuter. Så då ska jag ta mig tiden.

Jag har visserligen massor i köket jag kan fixa. Men det kan jag också vänta med tills Micke kommer hem. Han slutar redan kl 15 och är ledig imorgon. Så det luktar Micke-Adam-tid om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!