2009-10-21  16:51:47

Dagens göra

Nu har vi varit på babycafé. Jag och Adam.
Dem serverade nygräddad äppelkaka idag, för det blir ett höstlovs uppehåll nästa veckan. Men det fixade jag lätt med att bjuda upp alla mammor, vilket inte är så många längre, till oss nästa vecka. Vi bor ju ovanför, har ett riktigt stort vardagsrum, skötbord, micro och leksaker. Där kan vi nog ha det bra.

Idag kommer mina varor från perfect home.

Vänstra bilden: köp - den mindre "lyktan"
Högra bilden: köp - de två lägre ljusstakarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!