2009-10-09  09:22:15

Inlägget från igår

Detta inlägg skulle hamnat i bloggen igår men av någon anledning så fuckade internet med mig. Min kära sambo har flyttat in sin dator i Adams rum nu igen och med hans dator kom också routern. Så jag har jättedålig signal via det trådlösa. What ever, här kan ni läsa om min morgon dag iaf.

Idag mådde jag mycket bättre när jag slog upp ögonen.
Jag försvann ner till babycaféet kl 9 och fick i mig en välbehövlig frukost och snack med tanterna. Dock hade Adam en kräkdag och kräkte ner mig två ggr och över allt annanstans. Dock inga mängder utan mer.. små pölar. Det var pinsamt, illaluktande och jobbigt. Men vad gör man inte för sin lilla ängel. Alla har vi våra dagar, det yttrar sig bara annorlunda när man är 6 månader gammal.

Efter det gick jag och Emese upp till oss för Julia skulle ha mat. Sedan bjöd hon mig upp till sig på äppelkaka. Det kunde man inte tacka nej till. Men först mötte vi upp Angelika och lilla Tim. Det är mig en intressant kvinna, den där Angelika. Sedan traskade vi tillbaka, Emese gick faktiskt med oss tillbaka då vi både behövde hämta ut paket. Emese paket var GIGANTISKT, tur man har barnvagn då och en sovande bebis. Jag hämtade ut tre mindre.
Jag ska ta foto på det imorgon, då jag har bättre ljus då blixten på min digikam suger och min mobilkam inte har någon blixt.
Det var iaf 2 fylla-i-böcker till Adam, Adams namngivningspresent från Natalie och hennes Alexander samt månadspaket från Go'boken. Jag ska också hämta ut Adams kläder från me&i imorgon och så kommer det mer snart. Hahaha.. Jag är inne och hämtar paket varje vecka känns det som.

Jag tog ett långt bad idag och fick besök av en liten Adam i slutet av badningen. Vi lekte runt lite och tog foton. Jag ska försökta klippa till dem och cencurera lite så ska ni få se. Adam är så stor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!