2009-10-20  20:42:57

Premiärkväll!

Ikväll har Adam fått smaka på välling för första gången!! Heja heja!
Och han verkade bli dundermätt. Nu får vi se hur kvällen och natten blir. Morgondagen också för den delen. Jag hade tänkt jag ska ge honom en sked katrinplommon innan vällning då jag hört dem kan bli hårda i magen av det.
Vad säger ni?

fin reklam jag gör va?


Just nu tittar jag på The Wrestler. Den är seg att se på, lite för.. realistisk för min smak men jag gillar ändå den.
Den blir dock lite bättre för var minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!