2009-10-05  16:20:59

V.A.S.S

Jag mår inte bättre idag, men jag är åtminstonde mer pigg i huvudet. I förrgår var jag inte människa, igår så umgick jag med min mamma & pappa hela eftermiddagen plus kvällen för att bli lite friskare. Jag tror det hjälpte.
Plus den goda tårtan Lina kom förbi med i lördags. Tack vännen!!

Idag är Micke hemma av vård av sjuk sambo (V.A.S.S). För vår lägenhet är stökig och jag orkar knappt ta hand om Adam. Han ska hjälpa mig imorgon med.

Ikväll ska vi bara äta onyttigt (som alla andra kvällar? hehe) Det blir tacoskryddat köttfärd, nachoschips, gräddfil, riven ost och sås. F*ck grönsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!