2009-09-13  08:48:25

Godmorgon!

Godmorgon, eller något liknande. Jag är täppt i näsan och grusig i ögonen och Adam är irriterande pigg! Det luktar gräddfil  och tacokrydda efter middagen igår. Bleh.

Lillkillen valde att vakna kl 4 inatt och ville leka lite men först äta. Suck. Men Micke var så snäll och hjälpte till, han bytte blöja, jag gjorde maten och matade sedan nattade Micke honom lite och till sist vyssjade jag honom i 5 min så han däckade totalt. Good teamwork buddie!

Om några timmar ska jag och Adam till babysimmet. Vi missade det förra gången så det ska bli intressant vad dem ska lära sig idag. Efter babysimmet ska jag rusa hem för Micke ska ha bilen och sedan är det att STÄDA som gäller för mig. Vi hann flytta in skinnsoffan i sovrummet och göra iordning där inne. Nu ska bara soffbordet in med, rensas i matsalen och börja ställa in borden.

Goddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!