2009-09-24  18:53:41

Han klarade det!!

Idag har vi faktiskt också bott i sängen. Alla leksaker är där inne nu. Jag har mått bättre men är fortfarande riktigt tung i kroppen. Adam är snorig men inte hängig. Han har pratat och skrattat mycket med mig idag. Han fullkomligt älskar sitt nya mjukiståg med alla olika prassel, pip och vibrationsförmågor.
Jag har läst ut den 26e boken ur Sagan om Isfolket böckerna (det finns 47 st) och jag ska läsa alla! Jag köpte precis 39 st, ej i ordning - saknade vissa lösnr - för endast 100kr på Enhörnas årliga marknad. Snacka om fynd! Jag påbörjade snabbt nr 27.



Och den stora nyheten idag är - trumvirvel tack!! - ADAM ÅT EN HEL SMAKPORTION GRÖT!! Med stor aptit också! Han gapade fint när jag förde skeden mot hans mun. Det är ett steg mot nya matvanor. Det är trots allt ca. en dl gröt. Sedan ville han ju givetvis ha sin ersättning.

Nu "tittar" han på Unga Mödrar medan jag snabbt skulle skriva detta inlägg. Vi ska försöka leka lite till. Så somnar han gott och mätt om ca. 1½ timme. Då ska jag försöka förbereda lite mys här hemma tills Micke kommer hem. Tända lite ljus och städa undan det mesta här i vardagsrummet..

Puss

Kommentarer
Postat av: tony

jag läser fortfarande "trollbunden" börjat om för andra gången nu, ska fan läsa ut den :P

2009-09-25 @ 02:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!