2009-09-22  19:20:03

När tar lidandet slut?

Jag har ont i min handled nu igen så jag har självdiagnoserat mig till att jag har en handled som lätt blir överansträngd. Så vad gör man nu? Ska jag gå med mitt skavande handledskydd hela tiden? Nja, då försöker jag nog fixa ett bättre och dyrare någonstans. Finns det receptbelagda?

Det gick bra hos läkaren också. Vi gillade henne inte innan, men idag var hon mycket trevligare. Denna gången interagerade hon bra med Adam och var väldigt vänlig. Adam väger 9 kg och är 70,5 cm lång! Han följer tydligen sin kurva prefekt, har legat på exakt samma streck sedan 4 månader tillbaka. Men han är storleksmässigt som en 6månaders men inte utvecklingsmässigt. De anser fortfarande att han är som sin korrigerade ålder, 5 månader. Han kunde inte släppa en leksak och titta efter den, han kunde inte ta en leksak som visades framför honom. Han kan endast rulla på ett håll, inte båda (mage till rygg, rygg till mage). Men han är stark och vaken. Han kan mycket väl hoppa ett par utvecklingssteg höll läkaren med oss. Han står nämligen med hela fötterna, rör sig bra, försöker sitta upp och är glad och lugn. Nöjd bebis sa hon, det är bra.

Vi ska försöka ge honom mer katrinplommon då han fortfarande är hård i magen och bajsar bara var 4-6e dag vilket är ganska lång tid emellan då han är så pass stor.

Adam somnade
här bredvid mig igen och denna gången ska jag faktiskt väcka honom kl 21 för att ge honom lite mat, så han inte vaknar runt 4 tiden IGEN och ska ha mat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!