2009-09-12  15:52:19

Nytt bloggnamn?

Samtal i bilen hem från Väla & IKEA.

MICKE: Varför bytar du inte namn på din blogg?
JAG: Vad har du i åtanke?
MICKE: Från Living Deluxe till Spending to Much!

Jag misstänker han vill berätta något för mig. Kanske för att jag "råkade" blåsa alla mina pengar på tradera denna månaden. Jag har gått runt med 300kr i min plånbok nu men fick ett positivt besked från Danmark igår. De hade sett fel på när jag skulle börja på min dagpeng/föräldrarpeng från kommunen så de ska betala ut en veckas bidrag till den 17e sep. Det tråkiga är att den danska kronan gick ner i värde från 1.35 till 1.20 häromdagen. Så skulle de betalt ut då det var tänkt skulle jag fått ca. 700kr mer bara pga värdet av kronan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!