2009-09-17  12:03:07

Oväntad inkomst

När jag satte mig vid datorn imorse för att kolla om mina danska pengar hade kommit in så fick jag en stor överraskning 4 gånger summan jag förväntat mig var insatt. Nu är bara frågan om det är hela månadens summa (som jag skulle fått utbetalt den sista) det vill säga att jag inte får pengarn igen förrän den siste nästa månad. Så ska jag hålla hårt i mina pengar eller ska jag vänta mig en mindre inkomst igen den siste denna månaden?
Ja, det är ju frågan. Jag får helt enkelt ringa eller maila Hörsholm Kommun i eftermiddag.

Nu ska jag baka muffins som jag både hade tänkt att frysa in och att ge bort till Emese när jag ska bort till henne. Jag är en ordentlig bullmamma! Jag vet bara inte vad för slags muffins jag ska göra, men jag måste nog skynda mig, för Adam vaknar nog från sin vila snart! Dock är ju Micke hemma och kan ta honom.
Micke ska inte börja jobba förrän 14.30 men slutar kl 22 ikväll, MINDRE KUL!! Men min kära far ska komma hit.

Kommentarer
Postat av: Konsultpappan

Håll i pengarna. Baka muffinsen.

Trust me.

2009-09-17 @ 19:15:28
URL: http://kdudesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!