2010-04-23  22:10:07

FAIL!

Hur går detta ihop?

OBS!! Läs TILL KÖTTFÄRS!

Sedan på baksidan så står där ett exempel på hur man kan göra Fajitas (men under tiden kan ni ju gå tillbaka och konstatera att på bilden bredvid texten "köttfärs" ser det inte direkt ut som det.. kyckling kanske??)

Här får ni också bevis på hur idiotiskt dålig jag är på att fotografera!



1. För suddigt, manuell macro
2. Blixten reflekterades rakt på själva motivet.
3. Jag försökte "lura" blixten och hålla för, satan var varmt det blev!!

Men det här var vad jag ville visa:


Som jag trodde! Kyckling.. men varför står det då köttfärs på framsidan?!

 

Här har vi en som inte kunde skita mer i vilket.

 

 


Kommentarer
Postat av: KARIN

"ge mig kycklingen och håll käften mamma!" /adam

2010-04-24 @ 02:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!