2010-04-10  13:06:14

Väldigt försenade bilder.

Jag skulle lagt upp dessa bilderna för länge sedan men så mycket har kommit emellan samt de ligger på den datorn jag sitter vid nu, en dator som knappt är igång då internet hackar och datorn är dögammal. Så jag vet inte varför pappa la in bilderna här, men gjort är gjort.

Här kommer bilderna, från vår kamera från Adams 1års kalas.. Jag väntar fortfarande på Elins.


Gudmor Sabina & Adam


Förrätten; Majskrokar


Gästerna


Adam med bebisnapp (0-6mån) & Gudmor Sabina


Paketen!!


Morfar Göran som undrar om han kanske kommer i de där läckra Lederhosen ^^


Karin & hennes mamma är alltid lika kreativa och färgglada!


Nu ska vi öppna paket! (och jag vinner tävlingen med längst utväxt..)


Adam knep ballongerna så jag trodde att dem skulle smälla.


Adam fick ett par superhäftiga solglasögon!


Och fina böcker.. ser ni alla ballonger? Hahah.. Karin hade ballonger på varje present.


Pappa Micke fick också paket, då han fyllde år 11 dagar innan..


Hur fungerar den här då?


Den här gillade Adam starkt! Pappas present.


Massor av presentpapper och paket! Ballongerna var också en favorit. Han lyckades inte smälla en enda, bra!


Adam bjöd på lite dans emellanåt. True entertainer.


Sedan var det dags för tårta!! Vad säger ni om det här? 12 pers på tårtor för 100 pers.
Tack Madelen!


Adam och alla sina tårtor. Karin och hennes mamma ser sugna ut.


A:et med Apan. Citron- & vanilj-fyllning. Det är endast sugarpaste på, ej marsipan.
Allt handmade av Madelen. Kolla in på hennes blogg.


D:et med den underbart söta babydraken (det är en napp han har i munnen, ej tunga).
Denna hade en vit chokladfluff med cocos och dumlecreme-fyllning. Allas favorit!!


Andra A:et, ska se ut som en apelsin. Vanliga prinsesstårte-fyllning.


M:et med massor av meloner på. Päron- och after eight-fyllning som var knepig till en början men blev dagen efter min absoluta favorit till kaffet. Superb fikatårta, om man bjuder på ordentligt svart kaffe!


Kommentarer
Postat av: KARIN

ja vad kul med mina tuttar på bild också och en fin min på tårtbilden, att jag aldrig ska bli bra på bild GRÅTER men jag bjuder på det för det var ju endå adams kalas... men nesta gång! ;@

2010-04-10 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!