2010-08-25  16:11:32

Kärlek

Jag såg en reklam för Libresse i Spotify och blev sugen på vad det var.. Kärlekslåtar handlade det om.
Vad är min ultimata kärlekslåt? Jag tänkte först på kanske en söt låt som man fått skickat till en eller som man skickat själv men nej, det är egentligen bara just den känslan som kanske just fanns hyfsat tillgänglig nerklottrad av en artist. Vad är det för låt som jag verkligen förknippar med kärlek?? Om naiviteten, lyckan, intensitivteten, uppvaktningen, passionen, attraktionen och så dessvärre sveket.
Jo, så dök ju det mest självklara valet upp och det är Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grows (ni behöver Spotify för att använda länken).

Jag måste bara lägga in musik-videon också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!