2010-08-23  21:37:34

Underbara loppmarknader, 17 månader och Lars Winnerbäck!

Igår, söndag (22/8), så var jag, Karin, Heden och Patrik på backluckeloppiset här i Helsingborg. Det är varje söndag mellan 11-15 om jag inte misstar mig. Samtidigt firade Adam sina 17 månader i livet hos mina föräldrar.
Jag fyndade en rund melaminbricka, en kaffeburk i plåt, två LPs med barnvisor, en leksaksspishäll och plastverktyg till Adam och en underbar tvättbräda, allt för under 100 kr.

På kvällen åkte jag, Karin och Heden in till Malmöfestivalen för att se Melissa Horn och Lars Winnerbäck. Inga är mina personliga favoriter men jag har aldrig hört Melissa (a k a "horn-it") och gratis är gott! Jag är fortfarande inte speciellt imponerad av Winnerbäck men hans show var bra, men det borde den vara.

Imorgon ska jag till min astmasköterska. Jag har ju fått två nya allergier för i år, kvalster och gräspollen. Jag har det grymt jobbigt vissa mornar och får nu använda mig av Bricanyl varje morgon. Det känns faktiskt som ett litet nederlag när man varit utan de medicinerna på många år nu och så man tillbaka på ruta ett. Det är min pappas fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!