2010-02-20  09:13:26

Dåligt gjort!

Vet ni vad jag gjorde igårkväll? Haha..
Jag var vaken till runt 2:30! Herregud vad jag var trött imorse.
Men jag hade riktigt mycket energi till kvällen och Adam somnade redan 20:15 och där satt jag, mäktigt uttråkad och inget att göra. Så jag tog faktiskt min Steltonbringare och fyllde den med kaffe. Jag drack upp allt! Där emellan drack jag faktiskt en öl också.. inte så konstigt att jag var pigg.
Men jag hade ett par roliga samtal med vänner över MSN Messenger.

Det märktes dock att jag hade tagit en endaste liten öl och varit uppe länge. Det värker lite bakom ögonen. Adam och jag vaknade 7:00 imorse och bara låg i sängen en timme.. Nu är dagen på G och när Adam ska sova nu i förmiddag ska jag också göra det! För sen ska jag rensa lite i lägenheten, jag behöver nämligen börja packa lite till!
Ikväll ska mina föräldrar till Malmö och bo på hotellet jag och Micke skulle ha gjort. Den är så söta, för dem ser verkligen fram emot det och varför tänkte vi inte på det tidigare? Att ge mina föräldrar det? Dock var ju hotellnatten en present från Micke till mig, i en sån Smartbox. Jag undrar om man kan beställa ngn fin bricka med mumsigheter dem kan ha stående när dem checkat in! Jag vet ju inte när dem ska checka in så det är nog bättre med någon fin dricka.. Jag ska logga in på hotelles hemsida och kolla upp det! Det förtjänar mina underbara föräldrar och Adams snälla morföräldrar.

Emese, som jag nämnt tidigare, som är mamma till Julia (i vecka äldre än Adam) fyller år den 28e feb och jag har kommit på en rolig sak att göra i födelsedagspresent till henne! Jag var på Systrene Grene i onsdags och handlade lite men jag hittade via en hemsida det jag ville göra från början. Vi får se om jag hinner fixa det!
Bilder kommer inte förrän den 28e.

Adam blev väldigt tyst innan..
Jag undrade vad han hade förr sig, för alltid när det blir tyst är det bus på G. Då har han vält ner påsen med majskrokar på golvet!! Jag vet inte hur många han fick i sig men det var nog ett par.. haha. Tur det var det. Dock har jag inget annat liggande framme..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men varför tog inte ni hotellnatten? Hallo,ni är småbarnsförälder=) Ni behöver det!=) Kram!

2010-02-20 @ 23:12:28
URL: http://misstigerchic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!