2010-01-27  12:23:22

En ny dag.

Vet ni hur konstigt min hjärna fungerar?
Jag vaknade imorse och skämdes för gårdagens inlägg. Så pass illa är det att jag mår illa av vad jag skrivit. Jag ville så gärna bara spola tillbaka och radera inlägget. Men jag behövde nog skriva ner det. Nu finns det där, ute, för alla att se. Eller dem som vill se rättare sagt.

Madde; Jag trodde också dem skulle inte ta mig på allvar. Ring? Jag ringde och fick en telefontid, som är kostnadsfri och jag behövde inte se läkaren i ögonen eller något. Man kunde vara ärlig..

Idag har jag fyllt i dem söta små blanketterna jag fick av Eva igår.
Det var riktigt gamla blanketter och jag hade velat skriva en uppsats för att förklara, snarare ursäkta mig själv. Jag kommer direkt i defensiv mode när jag ska förklara mitt läge. Ja, för vem låter sig själv förfalla såhär? Det är kanske svårt för vissa att förstå men jag vägde inte så här mycket över en natt. Det nästan smyger sig på en och ja, jag är lat och jag har riktigt dålig självdisciplin vilket inte har hjälpt mig precis.
Men nu har jag snällt skrivit i vad jag äter till frukost, lunch och om jag fikar ofta. Så jag är taggad!! Ge mig fredag!

Kolla vad Adam har på sig idag! http://piraten.bilddagboken.se
Idag är det Babycafé mellan 13-16.

Förresten, det ringde en jättesnäll kille till min mobil för bara 30 min sedan.
Han sökte lägenhet och sett lägenheten i vårt hus via blocket.se men våra klantiga hyresvärdar har bara skrivit i adressen som företagsnamn och inte anget något aktuellt nummer. Så han hade tagit saker i egna händer och sökt på vår adress och tagit första bästa mobil nr så samtalet lät såhär.
"Hej, Micke från Helsingborg här. En konstig fråga, bor du på *********gatan 7*?"
"Öh ja?"
"Jag söker en lägenhet.. blabla - Har du deras företagsnamn och telefonnummer kanske?"

Nu ska jag ha kaffe och en macka. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!