2010-01-10  21:02:34

Funny sh*t

Herregud. Tack alla för ni gjorde gårdagen så förbaskat lyckad och rolig!

Jag & Micke bjöd in Jim & Jenny och i sista minut så bjöd vi också in Sabina (Adams gudmor) och Karin pga olika anledningar men alla är välkommna hem till oss! Alla känner också alla då vi umgåtts många ggr förr.
Vi skulle dricka lite alkohol, äta lite och så spela sällskapsspel och Wii.
Tårarna fullkomligt sprutade så som jag skrattade åt alla när vi spelade Med Andra Ord, som jag fick i julklapp. Vilka förklaringar man kommer med ibland som man tycker är 100%iga och smarta medan den andra i laget sitter som ett fån och undrar vad man rökte innan maten. Bäst var Sabina och jag i samma lag då vi låg under med noll "pluppar" mot Karin och Jims typ 10 eller nått.

Det blev ju inte bättre då vi började spela Wii runt midnatt. Team, Supermario Bros.
Jag säger bara, Karin:
"Gå ni fram och döda dem.."
"PLUPPA INTE MIG, PLUPPA INTE MIG!!"



Kommentarer
Postat av: Karin

hallå! det var faktiskt ordet ploppa ;D det låter ju så när man tar sönder bubblor, PLOPP!!



Sabina var bara allmänt käss på med andra ord ;D KOJA LIKSOM?! klockren!

2010-01-10 @ 23:05:19
Postat av: Jenny

hahaha

Ja de va jätte skoj =)

Postat av: Sabina

JETLAGGAD FÖRFAN!....jag var bara dålig för att ni inte e lika samarta som mig ;D in the imaginary head of sabina khan

2010-01-20 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!