2010-01-24  11:19:41

WOW!!

Godförmiddag.

Mina planer sprack i morse. Jag trodde jag skulle orka gå upp kl 8 och väcka Adam men ikke! Jag somnade om snabbt efter att väckarklockan ringde och vi vaknade alla tre vid 10 istället. Adam vägrar att somna innan kl 1. Visst, han sover ju till 10-11 på morgonen sen men vem fasiken pallar gå upp tidigare när man måste ta hand om en knökig bebis efter midnatt. Men nu är i iaf uppe och jag hoppas han går och lägger sig tidigt ikväll! Jag ska hålla koll på hans sovtider under dagen iaf.

Jag var och köpte Toni&Guys Dry Schanpo med Karin häromdagen. För ibland hinner man inte duscha med Adam och jag har en väldigt torr eller fet hårbotten så mitt hår kan se otvättat ut samma dag, fast på kvällen! Speciellt när jag har min lite mörkare utväxt på mitt blekta hår.
Jag testade iaf den imorse och vilket bra resultat! Mitt hår ser inte alls lika otvättat ut och det känns fräscht! PRÖVA DEN!


Köpt på KICKS för ca. 125 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!