2010-03-27  09:32:27

Adams 1års kalas!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Adams andra dag (första var födelsedagen)!!
Idag ska vi ha kalas för första gången. Första gången jag och Micke ordnar ett kalas till vår lilla groda. Ska bli så skoj! Vi blir inte 40 pers som på namngivningen utan bara 14 denna gången, intimt och bra.
Vi känner ju heller ingen i vår närmsta krets som har barn, så det är bara lilla Julia som kommer. Lite tråkigt, det blir ju inget barnkalas i den bemärkelsen, utan vi vuxna firar Adam.

Men vilket tråkigt väder vi fick! Igår var det strålande sol och varmt igen men idag regnar det. Phi!

Micke och Tommy är och lastar möbler. Jag och Adam flyttar ju denna helgen också, rörigt värre! Så nu har matbordet, en byrå, ett bord och köksskåpet åkt ner till mamma och pappa. Det står sedan mer möbler och massor av kartonger som i sin tur ska till Södertälje.
Såhär ser min skrivbordsyta ut nu, tur man bor i en gammal lägenhet med 55cm djupa fönsterkarmar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gumman....vad är det för viktminskningsmetod du går efter ? Jag har nämnligen en väninna som påstår som du att hon inte kan gå ner i vikt utan en magäskcs-op och påstår sig testat allt =) Men se, nu går det ju skitbra för dig så nu tänkte jag att jag skulle ge henne tips om den metoden DU går efter 0) Kram!

2010-03-28 @ 19:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!