2010-03-29  09:20:10

Alternativ: Städtant

Godmorgon fölket! (Ja, jag har medvetet skrivit med ö)

Det har varit en tuff natt då min ängel lider av diarré så det var nattliga blöjbyten. Det var länge sedan..
Han är inne på femte dagen nu och imorgon kontaktar jag BVC om det fortsätter. Han är frisk i övrigt! Tur det! Han hade precis lite morsekodssamtal med mormor genom toalettdörren. Så sött när han kom på att knackar man så knackade det tillbaka.

Och så till dem goda nyheterna!
ADAM KAN GÅ! Med sin lära gå vagn givetvis. Men bara sådär, över en natt, igår så gick han, flera sträckor. Helt stelbent och hackigt. Så nu ska vi öva! Så det går lättare, snart kommer han springa om mig. Ska bli spännande!


Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas han blir kry alldeles av sig själv, annars finns det säkert något som enkelt råder bot på problemet. Men det är jobbigt!

2010-03-29 @ 17:45:53
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!