2010-03-14  09:38:45

Back on track !

Nu är jag hemma. Eller nästan i alla fall.
Jag hann vara hemma i 10 min sedan skulle jag iväg igen för jag blev bjuden till Melodifestivals finalen av Jim och Jenny. Så det kunde jag inte tacka nej till då jag faktiskt aldrig sett en hel final förut. Så vi var uppe i lägenheten för att packa om och byta om sedan ta med oss bilbarnstolen ner till stan igen då min mamma varit så omtänksam och lämnat bilen till mig. Sedan begav vi oss till Össjö där jag nu sitter, mätt efter en stooor frukost a la Berntsenstyle.
Finalen var inte så rolig eller spännande som jag trodde det skulle vara, så jag känner inte att jag missat något de andra åren, jag lyssnar ändå aldrig på någon av "hitsen" som det blir från det där programmet. Så jag tänkte inte kommentera något mer att Dolph är het.
Sällskapet och maten var dock mycket trevligare och jag sov gott fastän jag har mindre allergiattacker mot deras söta lilla katt. Jag väser och harklar mig men det försvann när jag sov, det var ju tur det.

Efter detta ska jag till mina föräldrar i Torekov och hälsa på Bodil och äta plättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!