2010-03-03  07:51:33

Busy day!

Idag har jag ett fullspäckat schema!
Det är morgonmys som gäller nu sedan ska vi ut och gå med Karin och Maria kl. 12.
Efter det är det babycafé mellan 13-16 och sedan ska jag och Karin på BIO - Alice i Underlandet, 3D!
Ska bli så skoj, så skoj. Min första biobesök i 3D. Har gått på liknande shower men inte biobesök.
Karin snälla mamma I ska passa Adam.

Jag sov jätteoroligt i natt. Jag drömde flera korta små mardrömmar. Jag drömde att min bror blivit skadad och fått svåra hjärnskador. Han var gravt handikappad och hela min familj flög ner till Österrike för att hjälpa hans flickvän Lisa. Hemskt!! Jag kunde inte somna om efter den drömmen. Det kändes så äkta, så skrämmande. Jag var på väg att ringa min bror och kolla så han mådde bra men kl. var bara 6.10. Strax därefter vaknade Adam till så jag hämtade honom till min säng och vi gosade fram till kl. 7.

Jag tipsade om Jennys blogg häromdagen och vi snackade lite på msn innan hon öppnade upp den. Så skrev hon om en belöningslista att ha som lite morot till en viktnedgång. Jag tänkte köra igång med en sådan jag med!

-5kg - Fixa mina naglar.
-10kg - Boka en massage.
-15kg - Köpa nya glasögon.
-20kg - Ordna en ny garderob.
-25kg - Åka på en weekend utomlands!

Vad säger ni om den? Fråga är om man ska ha en strafflista också? Innan så hade mamma och jag ett system att för varje kg jag gick ner fick jag 100 kr men för varje kg jag gick upp fick jag böta 50kr.

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: För att jag har en sjukdom som behandlas nere i Lund. Har haft den sen jag va 13 år. Och var 3:e månad lämnar jag sju rör blod som dom kollar upp. 2 av dom rören är till forskning inom min sjukdom eftersom den är så ovanlig. :)

2010-03-03 @ 11:52:55
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Tine

Jag är så avundsjuk på dej! Att du har självdisciplin att gå ner i vikt. Jag vill med !!! :D

2010-03-03 @ 18:20:31
URL: http://monkeyhey.blogg.se/
Postat av: veronica

Fin blogg :)

2010-03-03 @ 22:38:12
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejhej , fin blogg :)

Allt bra ?

2010-03-04 @ 08:32:44
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

vad sysslar du med denna torsdag? (:

2010-03-04 @ 16:17:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!