2010-03-19  17:37:05

Deg i hjärnan!

Jag är fortfarande inte 100%.
Det känns som om jag går omkring med ett åskmoln ovanför skallen, är det stress?
Jag har aldrig blivit sjuk av stress, men det kan man väl? Allt snack om att "gå in i väggen" och så..  Jag tror ju inte jag är så pass stress-skadad men en liten gnutta kanske.
Och så har inte solen varit framme på 3 dagar, Helsingborg kör med sin vanliga uppvärmning innan våren spricker ut för fulla muggar som resulterar i molningt och dimma! Färjorna tutar lite titt som tätt.. (så att dem inte ska krocka med varandra).

Micke är så snäll och tror jag är i klimateriet, i så fall har jag åldrats supersnabbt pga honom! Back at ya!

Förresten, jag vill bara meddela att om det hade funnits ett VM i att ha världen bästa vänner hade mitt hemmalag vunnit! Ni är så söta mot mig och det var flera som meddelade att jag varit duktig med mina femtontusen bollar i luften och att dem kan hjälpa mig med Adam! My hat goes of for you people! Ni är verkligen underbara! ♥

Igår fick förresten Adam ett mystiskt paket från Kanada! (Kanske är VMmedaljerna för världens bästa kompisar?)



Sedan så har jag ju städat som en tok nu mellan 14.oo-17.oo och här ser ni min fina städ-outfit!



Tunikaklänning, Indiska
Tights, Ellos
Dödskalledunsockar, Åhlens
Allt köpt för en billig peng för många år sedan, so don't try to copy me! (ironi?)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du ser jätte smal ut på bilden, och passade jätte bra i peruken=)

2010-03-19 @ 23:57:11
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!