2010-03-18  15:45:19

Gegga

Denna dagen har varit trögflytande.
Adam sov över hos mina föräldrar inatt men det blev ingen sovmorgon för det. Jag gick upp kl. 7 för att vara på gymet kl. 8. Det går riktigt bra på gymet nu, nu har jag fått in ett tempo och tänkte faktiskt lägga till 4-5 övningar då jag har tid för det. Kommer kunna kanske vara på gymet 2 timmar när jag mellanlandar hos mina föräldrar. Då ska jag lära mig crosstrainern eller bara gå på bandet och njuta av lite musik. Få lite alone time.

Just nu försöker jag packa och städa samtidigt roa Adam. Funkar väl sådär.
Samtidigt går mina tankar till hans födelsedag om några dagar och sedan är det hans kalas som ska ordnas.
Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in i, själv.

Att koordinera två flyttar, en där jag och Adam ska och alla saker som ska vidare upp till Södertälje.
Städning av vår stora lägenhet.
Adams 1 års dag.
Adams 1 års kalas.
Träna, äta rätt och vara en glad mamma?

Jag har faktiskt lite huvudvärk över detta.
Men imorgon får jag lite hjälp av min kära kusin Anna som kommer över på fika slash barnpassning. Sedan ska faktiskt Karin vara hemma i helgen och mellan sön-mån ska Adam sova hos mina föräldrar igen. Så i början av nästa vecka ska 70% vara klart vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Em

Många prioriterar bort träning när de får mycket annat att göra, men faktum är att träningen ger energi. Totalt sätt har man mer energi om man tränar också. Jag tycker du är duktig, det kräver självdisciplin att få ihop det hela.

2010-03-18 @ 17:16:33
URL: http://egoinas.se
Postat av: Anna

Jag hjälper dig så gärna. Ska bli kul att träffa er imorgon.

2010-03-18 @ 18:53:36
URL: http://huliganen.webb.se
Postat av: Danie

Jag läser din blogg varje dag och tycker du verkar vara en mästare på att hålla alla bollar i luften! Behöver du hjälp med något kan du alltid slänga iväg ett sms, är jag hemma är jag ju bara ett stenkast bort :) Även om jag inte är den piggaste nu när jag går upp så tidigt. Kram!

2010-03-18 @ 19:30:45
URL: http://worldaccordingtodanie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!