2010-03-01  11:22:51

Allergi


Igår gjorde jag och Karin makirullar med avocado, gurka och kräftstjärtar. Det var otroligt gott men en timme efter att jag ätit färdigt började jag må riiiiktigt illa. Min mage knöt sig, det gjorde ont. Jag började få frossa och smakade blod i munnen. Min hals kändes vattning, liksom svullen.
Så jag tror jag har blivit allergisk mot kräftor då jag fick samma reaktion med min mamma i somras då vi åt kräftor. Jag hade smärtor in i natten men fick ändå en god natt sömn och jag har vilat tillsammans med Adam nu på förmiddagen.
Jag ska pilla ur räkorna nästa gång vi äter det, då det blev massa kvar. Sedan ska jag faktiskt försöka äta kräftstjärtar en gång till för att se om det verkligen var det. Isf vet jag..

Idag fick jag reda på att min mamma kan ta Adam mellan kl. 7/8-10 på mornarna om jag vill gymma! Samma sak gäller tisdagar, om jag inte vill gå på mamma&barn-jympan. Så det ska vi nog kunna uttnyttja!
Men idag ska jag ut och promenera med Karin & Maria. Ja, Adam får rulla med såklart.

Jag ska faktiskt gå in på ShapeLink och föra in promenaden vi gick imorgon.
Ni kan ju testa den sajten om ni vill se hur pass många kcal ni förlorar per promenar eller jympapass. Sidan är inte självklar, alltså inte superenkelt att navigera men med några klick så börjar man förstå lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!