2010-03-06  12:05:59

Jag HJÄRTA loppis

Jag sitter hemma hos mina föräldrar nu.
Jag och Adam stannade över natten efter middagen igår. Så jag har haft en underbar morgon, som alltid när man får hjälp av sina föräldrar.
Adam och jag vaknade kl. 7 och då vaknade min mamma också, så in med Adam i deras stora säng och så fixade jag mig iordning. Sedan gjorde dem frukost och jag lekte med Adam, sedan matade min pappa Adam och jag fick njuta av min frukost tillsammans med mamma.. Ja, ni förstår vad jag menar? Det är riktigt lyxigt att vara här!

Vi har hunnit åka iväg på några fasta loppis här i Helsingborg.
En som har samarbete med Hemlösas Hus och där fyndade jag två plåtburkar och en glasskål.
Sedan åkte vi vidare till det jättestora loppiset där man hittar allt! Det är hylla upp och hylla ner i över 200 kvm tror jag.
Där hann jag beta av 1/10 av butiken men fyndade antika ramar, jag ska försöka hitta fler imorgon som jag sedan ska spraymåla svarta!

Nu ska vi äta lunch och sedan bär det av till Össjö, till Jim och Jenny!


Kommentarer
Postat av: Karin

MEN VA FAN! såklart gör du sådant utan mig när jag jetegärna vill :( bajsa på ;*

2010-03-06 @ 16:53:20
Postat av: Sarah

oh vilken var den stora??

2010-03-06 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!