2010-03-19  18:50:02

Tävling!

Jag smet in på Egoinas blogg och såg denna underbara tävling.
Tänkte delta med motiveringen:

"Det finns inte många tjockisar med dålig klädsmak som skulle kunna lägga ut dagens outfit. Jag känner mig träffad att göra ett slag i saken och visa att alla kan inte passa i allt men man försöker åtminstone? Eller så kan jag ju alltid fotografera min lilla Adam och vad han hittar på med för bus!"


Jag lovar härmed:
Jag ska försöka göra en Kenza (uppdatera morgonbilder med "knullrufs" och en kaffekopp).
Jag ska försöka göra en Blondinbella (dagens outfit med en snygg handväska - jag äger dock bara en).
Jag ska försöka göra en Lilla Gumman (videoblogga om olika prylar jag får hem med posten)
Jag ska försöka göra en Foki (och fotografera allt jag äter).
Jag ska försöka göra en Simplicity (fotografera min inredning).

Jag ska försöka göra allt och lite till! Jag kommer i alla fall ha rätt medel att göra det med.



Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

Vad rolig du är!! xD Tack för kvällens skratt!

2010-03-21 @ 19:13:20
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!