2010-03-10  12:29:56

What to do?

Igår gick det inte så bra att uppdatera med bilder då jag inte riktigt vet hur man gör med iPhonen och så. Innan var det så lätt att bara skicka in dem via blåtand (bluetooth). Men det finns några bilder på min bilddagbok och jag ska försöka ladda upp videon till Facebook och youtube och sedan länka in den här. Blir det bra?

Igår var jag och shoppade lite inne i Södertälje. Jag handlade present till Micke, han fyller 29 imorgon!
Sedan fixade jag mina tabletter jag fått utskrivet av Eva på vårdcentralen, Xenical. Det fungerar lite som Alli, bara att det är lite starkare och vetenskapligt bevisat. Det ska binda fettet och transportera det den naturliga vägen. Så första veckan skulle man befinna sig nära en toalett. Sedan får man material skickat till sin vårdcentral från BMI Direkt, då man ringer in sitt batchnr från produkten. Ska bli spännande!
Enligt biförpackningssedeln så om tabletterna fungerar ska dem kunna reducera min vikt med minst 5% (det handlar om 7-8kg för mig) vilket är mer än välkommet! Gör dem inte det räknas tabletterna som icke fungerande och jag ska inte äta dem mer. Spännande!

På fredag ska jag kanske få träffa Tine och hennes små troll!! Ska bli superkul!
Vi har chattat i 8 år men aldrig träffast och nu har Micke börjat att snacka med en tjejkompis till henne och vi ska då ses allihopa! Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Bella

Du bör MINST SAGT hålla dig nära en toalett. Har själv provat dom, men tyckte inte dom hjälpte, men dom sätter igång magen, ja jävlar i det!

2010-03-10 @ 16:20:12
Postat av: Cissi

när ska jag få sno adam?! han ska rida :P

2010-03-10 @ 22:27:27
URL: http://caicai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!