2010-03-04  17:16:16

Wow, åter igen en busy day!

Jag vet inte om jag ska gilla att ha ett fullspäckat schema eller inte..
Visst det är kul att hitta på saker än sitta framför tv:n hela dagen men det kan också bli stressig och bökigt. Det här med att pussla ihop saker och ting är inte riktigt min grej. Jag gör inte så med pengar heller. Har jag en hundralapp i plånboken men kanske jämna pengar i mynt så orkar jag inte hålla på att samla ihop alla enkronor och femtiöringar till rätt summa.. Fram med hundringen! Jag kanske bör tillägga att busschafförer gillar inte mig. Kanske för mycket den enkla vägen ut? (Visserligen hamnar kronorna i Adams spargrisar).
Men nu handlade det dock om vardagssysslor. Jag kan känna mig helt utpumpad efter en förmiddag full med massa "möten".

Idag gymade jag mellan 8.30-9.15.
Sedan duschade jag och fixade mig iordning.
Var på babycaféet mellan 10.20-12.
Sedan hem och så städade vi massor och så gick vi en promenad på 1,5 timme runt 14tiden.

När jag kom hem kände jag mig helt död.
Alltså, det var inte mycket generellt på hela dagen men mycket mellan en vis tid.

Gillar ni att planera era almanackor helt fulla? Utnyttja varenda sekund och gärna så att man lämnar butiken för att hoppa på bussen 1 min efter det för att fika tills partnern slutat jobba och direkt på att handla mat sedan har man tusen tvprogram inplanerade. Puh, snacka om att sakta urholka sig själv.
Jag gillar egentid och då menar jag slösurfa, pilla ludd från naveln och bara läsa en bok.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det bästa för mig är att ha det så planerat, gärna in i varje liten pytteminut men jag pallar inte att ha det så, utan vill helst inte ha något inplanerat ändå.. Går emot varann lite det där va? :p

Men det har nog mkt med min adhd att göra att det blir lite sisådär :P



Kram Lotta

2010-03-04 @ 17:21:11
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!