2010-05-15  19:15:31

Ikea ftw

Nu har jag fått en liten IKEAdos och det har faktiskt trillat in lite roliga nyheter på IKEA, speciellt alla moderna möbler i gammal stil, det är vitt, cremé och knoppar överallt!
Vi skulle iaf bestämma oss för en kontorsplats till Micke i det lilla utrymme vi har och det fanns inte mycket att välja på men det som fanns passade oss utmärkt trots allt!

Det blev ett skrivbord, en lampa, tidskriftssamlare, lådor och ett hyllplan. Allt fit för en kontorsplats på ca. 100x55 cm. Det är ytan som finns att tillhandahålla på väggen i hörnan Micke ska sitta.

Jag har gjort ett kollage på det vi köpt men det fungerar inte att ladda upp. Ska se om jag kan få över det till en annan dator eller liknande. Usch, fy vad alla datorer krånglar just nu.

Jag har hyrt 3 filmer också. Ska se 1 ikväll, Fish Tank.
De andra två jag hyrde var Soraya M. och Old Dogs som ska ses imorgon eller i övermorgon.


Kommentarer
Postat av: KARIN

åh jag vill ju också se fish tank! :(

2010-05-16 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!