2010-05-04  10:51:04

Inreder och inreder

Min själ är lycklig! Jag är och börjar inreda i lillstugan här hemma!
Jag har nu tagit upp tredje lådan till stugan och går igenom vilket som ska upp och vilket som ska packas om eller rent av säljas/skänkas. Micke har också börjat tänka i inredningsbanor och saker jag sagt tidigare, som skulle vara snyggt och funktionellt i ett sådant litet boende har börjat sjunka in hos honom också! Så detta kommer bli riktigt fint!
Vad jag mest menar är byte av duschdraperistång från en 90-graders 53x90x53 cm (90 cm bred och 53 cm djupt bara) - vilket är väldigt litet!! Till en U-formad på 80x95x80 cm (95 cm bred och 80 cm djup) som möjligvis behövs kapas till att vara 70 cm djup istället. Jag skulle lagt upp bilder men imorse fick jag inte rätt ljus så jag ska försöka uppdatera idag.
Sedan vill jag hänga upp en redskapshylla och den enda jag kan hitta för en billig peng är ju den från IKEA.
Den är väl inte fy skam? Jag har ju en fin Römertopf som kan stå uppe på gallret sedan kanske min stora pastagryta som tar så fasligt med plats i skåpen sedan hänger man lite fina köksredskap runt om. Läckert!
När jag flyttar upp hit ska jag minsann ändra min bloggdesign och blir mer nischad! Det kommer fortfarande vara en enkelhet som styr blogginläggen men jag vill skriva mer om mina passioner än vad jag gör om dagarna. Sedan så hoppas jag ha mer tid till dem (inredning, bakning och trädgården - vilken liten tant jag är!). So bare with me!

Kommentarer
Postat av: Linnorlin

svar: haha men gu se bra!! =) haha jo snus kan det ju vara lite ont om utanför Sverige ;D !!!

2010-05-06 @ 10:14:28
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!