2010-05-13  10:13:56

Knullträdet

Som ni ser uppe till höger är jag stolt ambassadör för knullträdet. Mitt knullträd finns att skåda för dem som är vän till mig på Facebook.

Det räknades ut enligt statistik och "troligtvis har.."-metoden att jag har 2774 buksvågrar/buksvägerskor och trädet växer!! Det ökar min medvetenhet om att skyddar inte jag mig så kan det vara så att jag delar baciller och virus med över 2000 st andra muttor/snorrar! Det är en hel del, en hel del angrepp och troligtvis en hel del könssjukdomar. Herre min skapare!

Trädet har kommit till för att öka medvetenheten och kunskapen om könssjukdomar, speciellt HIV som är the really, really bad guy.
Gör testet själva! Roligt om inget annat och tveka inte att posta den på Facebook eller på er blogg!


Kommentarer
Postat av: Tine

Om jag inte minns fel, så är vi buksyskon va? ;)

2010-05-13 @ 11:43:33
URL: http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!