2010-05-22  09:41:34

What to do

Idag var det meningen jag och Adam skulle följa med Emese till Lund för att gå på ett stort loppis.
Hon skulle dock vara barnfri då Janos är hemma med Julia och hade jag haft Micke eller mina föräldrar hemma för den delen hade jag nog inte bangat som jag gjorde. Adam är inte speciellt nöjd med att sitta längre stunder i vagnen nu när han upptäckt att han kan gå. Han har aldrig egentligen gillat sitta i vagnen, eller han har aldrig varit storförtjust. Som Karin och jag upptäckte. Han log aldrig när han satt i vagnen, han bara stirra på allt. Fastän vi skämtade och stojade runt så log han inte.. Bara satt där stenfrusen och undrade varför han var tvungen att vara fastspänd. Nu sitter han dock inte fastspänd längre och det är egentligen samma veva.
Nu har han börjat peka på saker och ting och sträcker sig efter annat. Han har börjat upptäcka djur och andra barn nu när han kan röra sig mer.
Sover gör han dock väldigt bra i vagnen, det är ju tur det. Sulkyn vi har nu är underbar!!

Det kanske var tur att jag inte åkte till loppis nu, för jag borde spara varenda krona! Men jag vill fynda! Plågsamt.
Imorgon är det tänkt att jag ska, själv ta mig till backluckeloppis och själv sälja men jag tror jag hoppar det med, för jag tror inte Adam kommer kunna sitta still så länge och jag kan inte direkt springa runt och roa honom.
Så vi får vänta tills mamma är hemma och kan hjälpa till, nästa söndag.
Så det blir en tråkig helg. Vi har ingen att besöka, ingen som ska besöka och vädret är lite sådär idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!