2010-05-29  09:25:49

WOW!

Jenny: Vilken klippa du är! Och vad du kan, inte konstigt då du säkert måste svara på massa frågor gällande folks ekonomi, då de kanske inte vill teckna något, för att köpa tvn, men måste och så!
Tusen tack, vilken dunderkommentar och nu vill jag verkligen veta mer. Jag vill liksom kunna allt detta utantill. Jag vill kunna hjälpa företag komma vidare och kanske starta ett utan att dra det i botten direk :)
I like! Och jag förstår inte hur siffror INTE kan intressera. Hur folk bara köper för mycket eller rent för lite, så att säga. Jag är en sån där pusselköpare. "Köper jag detta för xx så får jag xx över till detta, eller så köper jag detta pch.."! Ja, pusslar så att varje krona kommer till sin rätt.
Sedan så är jag väldigt givmild och rundar gärna upp och lägger alla småmynt jag kan hitta i olika bössor, mina egna eller de som någon skramlar med på stan.

Nu ska jag, Micke och Adam ner till det måntliga loppiset på Mäster Palms plats och sedan ska vi vidare till matmarknaden och äta massa gott!!! Jag hittade mina favoritkakor där!!!! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!