2010-11-23  16:01:27

Barn till ensamma mammor

Jag gillar personliga gåvor.

Om det så handlar om julklappar, födelsedagspresenter eller spontana gåvor gillar jag när folk ger ifrån hjärtat och inte hjärnan. Jag ska inte förneka att jag gillar kreativa och pyssliga presenter också men jag kan bli så blödig ibland och bara smälter när någon ger mig en present med en djup mening.

Som den här, detta vill jag kalla årets julklapp!
En kalender med bilder på kända personer - årets män och kvinnor (vilka får ni klicka er in och se efter) i förmån till fattiga barn i Sverige. Det är Caroline Roosmark som tillsammans med Fryshuset tagit fram en kalender för sjunde året i rad där 15 kr för varje såld kalender går till ett projekt som heter "Barn till ensamma mammor".



Kommentarer
Postat av: Sandra C

Åh vilken fin! Och vilka fina bilder, de har verkligen lyckats styla om folk helt annorlunda än vad man är van att se dem! Kul!

2010-11-24 @ 14:02:44
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 15:05:38
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!