2010-11-14  15:12:34

Free mover

Jag fann dem!

Jag var förbi O.Ps galleri igår och kollade in vad ljusstakarna hette. De finns i så många vackra färger och former. Odödlig design för mig och passar så väl i köket som i badrummet! De är från Sverige och designern heter Maria L Dahlberg. Hennes design bland ljusstakarna heter Free mover och modellerna heter Rolf, Inga och Ester.
De är inte speciellt dyra, priset varierar nog från återförsäljare till återförsäljare. Men jag ska  definitivt ha 3-4 st i min nya lya!



{Det är denna modellen: Rolf som jag är mest intresserad av. De finns i fler färger!}


{modell: Inga}


{modell: Ester}


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hej,



Om du går in på www.hillhouse.se så hittar du flera av Rolf ljusstakarna...

Om du länkar så får du en present, läs mer på shoppen!

2010-11-15 @ 11:08:31
Postat av: Åsa

Jättesnygga! Vad ligger priset på?

2011-05-14 @ 16:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!