2010-11-07  10:38:01

Jag ser ljuset i tunneln

Nu vänder det!

Äntligen börjar jag kunna andas lite bättre. Jag har kunnat snyta mig och min hals är inte lika sårig. Det gör fortfarande overkligt ont i huvudet och när jag tror jag kommit på vart i huvudet jag har ont så gör det ont någon annanstans. Men jag känner mig inte lika döende, det är ett stort plus. Jag vet inte om jag är bättre eller piggare imorgon och jag var tvungen att googla om man får lov att ha barn på dagis när man själv är sjuk. Adam är nämligen frisk och äter, dricker och skriker som vanligt.


Vad säger ni om detta? Jag ska iaf bänka mig framför tv och hånskratta lite. Stackars barn?



Tips från Jenny H från fejjan!

Kommentarer
Postat av: v

de hade avrit skit kul ju!! har du nån bra framifrån bild??

2010-11-07 @ 17:54:15
URL: http://estachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!