2010-11-04  14:16:30

Mera jul

Det är ju faktiskt lång tid kvar..

Är det någon som håller räkningen? Till julafton alltså. Vad blir det? 50 dagar kvar, vi hinner! Det är långt tills dess. Jag har sett och hört att några är redan klara med sin julklappshandel. Det är både smart och lite sorgligt. För jag gillar julklappsshoppa i december. Då är det ju julstämmning överallt! Det skulle kännas fel att handla ALLT innan december. Nu har jag själv handlat alla Adams men det finns fler i min familj som ska ha julklappar, de väntar jag med. Fastän jag vet vad jag ska handla så väntar jag..

Jag fick ett litet mail innan idag.

the Rifle Paper Co. har kommit ut med sin sockersöta julkortkollektion!




Min favorit blev direkt de specialdesignade och handgjorda familjekorten. Med ens egna familjs porträtt och noteringar. Så sluta nu upp att tvinga era barn att se söta ut på den falska fårskinnet och tomteluvan på sne, beställ ett alternativt och underbart vackert kort. Minst lika personligt och speciellt! Och våga bryta "trenden".




Och för er som då gillar att vara tidigt ute ger the Rifle Paper Co. 10% rabatt till de som beställer innan den 15 november. Ange bara rabattkoden "HOLIDAYCHEER" i kassan (checkout). Klappat och klart!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!