2010-11-05  16:15:00

Shopping hos GRANIT

Igår så var det kundkväll hos GRANIT.

Jag hittade faktiskt lite som jag inte kunde låta vara kvar i butiken.
Jag har sedan i början av sommaren letat efter en gammal dymo som stansar och fick se för några månader sedan att GRANIT säljer en ny som stansar som en gammal. Jag upptäckte att Clas Ohlson också säljer samma, men för liknande pris om inte på pricken detsamma. Så den ville jag gärna ha i julklapp! Nu fick jag massa från Ullared och så får jag och Adam resan till Salzburg betald som julklapp så jag fick helt enkelt fixa egna julklappar! Så dymon åkte ner i korgen. När jag väl stod där pillade jag på de där fina burkarna de har, med skruvlock. Det skulle passa underbart till Adams välling t.ex och sedan till allt annat man har i skafferiet. Jag vill ha ett organiserat och snyggt skafferi, fastän man "gömmer" det bakom en dörr. Så de fick också följa med! Till sist köpte jag en Topliner till julklapps- och julkortspysslet jag ska göra detta året. Jag är supernöjd och 30% på det så blev det praktiskt taget att jag endast la på 15 kr utöver dymon (som jag förr eller senare hade köpt) och fick mig massa annat med. F Y N D A, kallas det!



      

 {Topliner, Dymo Omega & Glasburkar från GRANIT}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!