2010-10-17  17:41:34

Bland snorpapper, glass och yoghurt!

Godkväll!

Ett snabbt inlägg blir det idag.
Adam har blivit jättesjuk, jätteförkyld rättare sagt. Jag parerar och sick-sackar just nu mellan snorpapper, glass och yoghurt. Mitt lilla hjärta har jätteont i sin hals, vill varken dricka eller äta - 5 skedar glass gick ner dock(!) och har haft hög feber (hittar inte termometern men sånt känner man!) sedan lördagskväll. Han har nu fått de där underbara feberutslagen så jag ska förbi vårdcentralen imorgon och kolla upp så det inte är något mer än förkylning. Önska oss lycka till! Och ett snabbt tillfrisknande!

Han är totalt förkrossad och vill inte lämna min famn för fem öre. Han somnar till lite då och då och det är så skönt för både mig och honom. Jag ska försöka muta honom med glass och sedan lite pommes.

Hoppas ni har haft en underbar helg!
Förutom juniors snabba insjuknande så hann vi komma till Danmark, och vi hade en trevlig eftermiddag och kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Laila

stackars lilla adam. hoppas att han mår lite bättre snart! :)

2010-10-17 @ 17:55:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!