2010-10-29  16:44:02

Dagens shopping

Idag känner jag mig inte så kry. Mina bihålor strejkar nu igen och jag vet inte om det är dagisvirus, vädret eller allergi. Det återstå och se. Nästa vecka blir mer fartfylld så jag hoppas jag orka.

Adam vaknade inatt, vid 2.55 tiden och valde att vara klarvaken och nyfiken i ca. 1 timme eller mer. Han bara låg där och tittade. Log lite bakom nappen ibland och gjorde ett av hans "uuh.. uuh"-ljud. Men av någon anledning vill jag inte somna innan honom, så vi låg och snackade lite. Att han sedan valde att vakna 6.15 imorse var inte lika populärt men det var bara att gill-la-la läget. Jag är grymt trött nu kan jag säga er! Kan ju inte direkt lägga mig och vila då Adam sovit sina timmar och han kan inte springa lös i lägenheten utan uppsikt.

Innan jag hämtade Adam så smet jag inom Lagerhaus. Ibland blir jag nästan sur över hur fina saker de har där. Jag behöver faktiskt en hel del nytt och mycket hittar jag där som jag kan tänka mig. T. ex deras duschdraperi, krokar eller varför inte deras nya lampa som är på extrapris, 129kr (ord. 179kr) någon vecka till.



Eftersom jag inte har någon kamera eller duglig mobil så får jag försöka beskriva vad jag köpte, då två av tre av dessa varor var på rea, alltså utgående sortiment och finns ingen bild på hemsidan.
Det var en av deras bokstäver i plåt, bokstaven A som i Adam, i vit - går att hänga och att ställa. Sedan en molnkudde, en vit kudde formad som ett mjukt moln som jag hade tänkt Adam skulle ha i sin säng. Och sist köpte jag den där dagsalmanackan, svart med stora vita siffror som man själv bläddrar fram dag för dag. Jag känner mig riktigt nöjd och speciellt glad blev jag över att molnkudden kostade endast 49kr och den har jag gått och pillat på när den var ny. Då är det ett riktigt fynd enligt mig!
Hittar jag ingen ordentligt skrivbordslampa på Ullared (vet inte alls hur deras sortiment är nu) så ska jag köpa den där från Lagerhaus.

Har ni förresten handlat något julpynt än?


Kram


Kommentarer
Postat av: jenny

De är riktigt läckra dessa lampor. Snygg form och snygga färger.

Kram

2010-10-31 @ 12:08:53
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!