2010-10-21  12:46:09

Duschen i garderoben eller tvärtom!

Vad säger ni om det här? Här har en snubbe satt i duschkrokar i en hänganordning i sin garderob som iofs är ganska snygg och smart (återvinning är bäst!). Jag kan tycka att krokarna påminner om sådan slaktarna använder att hänga upp djuren upp och ner på. Som man också sett så många gånger i skräckfilmer.
Vad tycker ni egentligen själva? Läskigt eller snyggt??


Aj, aj, ser lite vasst ut. Hur många kläder går sönder hemma hos dem tror ni?



{bild från Apartment Therapy}

Vad använder de som duschkrokar egentligen? Eller är hela hyllan från duschen? Jag har svårt att förstå artikeln om hur han har lyckas och jag undrar som sagt hur original duschanordning såg ut. Jag hade nog hellre valt att köra på ett par snygga metallgalgar, varvar med kanske i tyg och trä. Varför inte ommålade i industriella färger som grönt, blått och orange? Jag älskar iaf hyllan!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Veronica

hmm de ser ju inte så bra ut för kläderna de där... Sen formas ju vissa kläder också om man hänger de på krokar. Trägaljar ska man ha ur feng shui synpunkt!! ;P men de kan ju absolut målas!

2010-10-21 @ 14:09:23
URL: http://estachica.blogg.se/
Postat av: Melly Caarne - www.faakies.blogg.se

Håller fullständigt med dig! Jag tycker man ska ge alla en chans, inte bara dem som redan lyckats. Särskillt när det gäller kenza eller andra kända personer, varför inte låta andra visa sin talang!?



Och ja, det har väl med det att göra att hon redan är en produkt och vad hon än gör så säljs affärsidén, och det är lite tragiskt ändå..för folk tar nog inte henne särskillt mycket för rösten, utan mer att det är HON som gör det, oavsett vad den än handlar om. Skulle bara säga att jag håller med dig i alla fall :)

2010-10-21 @ 14:52:56
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Catrins Garderobstankar

Haha jag älskade hyllan till du nämnde slaktare ;) haha så långt tänkte inte jag. Fiffigt & fint!

2010-10-21 @ 15:01:05
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Veronica

asåååeee..

jag fattar inte komentaren till "minns ni" hahahaha jag är nog trög på allvar men vad menade du med att du ej fick vara med då? och varför ska du puta med läpparna och varför får jag bara ta på adam. hahahahaha sorry att jag är NÖÖÖÖÖT ibland!!! :/

2010-10-21 @ 19:21:24
URL: http://estachica.blogg.se/
Postat av: Sandra C

Jag håller nog med dig om att de där krokarna ser aningen vassa ut.. Och precis som någon sa här ovanför så blir ju en del tyger lätt uttöjda så jag hade iaf inte vågat göra så med mina kläder.. Men det är alltid kul att se när folk använder saker till något de inte egentligen är ämnade för och tänker lite "outside the box" så att säga.. ;)

2010-10-22 @ 00:58:21
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!