2010-10-28  13:09:22

Glömde bort

Jag glömde ju bort att skriva igår att det var första dagen då det inte var några tårar på förskolan! Inga alls, han gick fram till en av dagisfröknarna och hon plockade upp honom, vinkade hejdå till mig och dagen fortsatte! Idag var han inte lika positiv men han slutade dock gråta när jag höll han i handen och uppmuntrade honom att gå in. När han dock hamnade i Fridas famn blev han ledsen men det är en stor skillnad, det känns som det är rent "bekvämhetsgråt".

Intervjun jag var på idag var okej. Kan egentligen inte skriva så mycket om den då det inte ens är säkert att den tjänsten jag intervjuades för existerar. Det är två som slutar i december och en i januari men om han ska rekrytera fler eller befodra internt har han inte bestämt sig än. Lite tråkigt, jag är så taggad på att jobba! Så nu får jag göra det jag avskyr.. vänta. Vänta på besked.

På schemat idag står det att gå med Adam till BVC och ta spruuuuuutooor. Ska bli intressant (eller intressant kanske är fel ord..) och se hur han reagerar på nålstick när han lärt sig säga nej och i allmänhet säga ifrån lite.
Jag hoppas jag hinner snabbt inom H&M då jag spotat på stan en fin kofta jag vill testa.

<
{från H&M}


Vad tycks? Trodde det var beige på bilden men läser på hemsida att den är puderrosa, men kanske kan fungera? Fanns i blå också. Men tror ni den sticks och/eller luddar?? Tänker ju ha svarta leggings, trikå eller jeans, till. 


Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar såna där långa, gärna stickade nu till vintern - perfekt att ha till leggings och så himla mysigt! Jag har fastnat för puderrosa, tycker det är en väldigt fin färg. Svårt att säga om den luddar eller inte, brukar vara lättare att avgöra när man klämmer på den.



Lycka till med jobbet! Håller tummarna att det går bra.

2010-10-28 @ 16:41:01
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!