2010-10-13  15:52:53

JAG VANN!!

Herregud, min skapare!

Jag tänkte precis sätta mig och skriva ett inlägg om hur galet Adam verkar ha det på förskola. För idag plockade jag hem ungen med en blåtira och ett bitmärke. Ingen fara så sätt, det händer ju. De vet inte när bitmärket gjordes och blåtiran fixade han bra själv när han snubblar över sina fötter x antal gånger om dagen. Han är lik mig där!

Vad jag sedan upptäckte medan jag startade bloggen var ett grattis i kommentarfältet. Jag hade vunnit något. I en av mina favoritbloggars tävling, House of Philia, som ni ser så är jag inspirerad av hennes typsnitt också (sorry H of P - se det som smicker?).

JAG HAR VUNNIT EN HOTELLVISTELSE PÅ ETT SCANDICHOTELL I MALMÖ!
Det är helt sjukt. Jag vann.. jag kan inte tro det. Jag såg alla kommentarer inför tävlingen och folk med för mig, hjärtgripande anledningar. Folk som hade små barn, jag har ju själv upplevt bebistiden kanske nyligen, folk som hade många barn, inga barn men jobbigt ändå. Folk som behövde en paus och så vidare. Jag tänkte "jag håller det kort, jag måste ändå chansa". Så jag skrev exakt det jag kände. Att för mig skulle det vara en så underbar gåva att dela med en viss person. Han är fortfarande okänd bland de flesta av mina vänner. Därför hotellvistelsen skulle vara så underbart att uppleva. Egentid, bara vi två. Lära känna varandra mer och bättre. Bara få njuta av varandras sällskap. Jag längtar så!

Jag är så glad att jag fortfarande rodnar. Herrn i frågan det gäller blev väldigt rörd, för han visste inte om att jag tävlade. Speciellt inte med anledningen till att jag ville dela vinsten med honom. Så det blev en riktig liten present!

Tusen tack H of P! Jag vet inte ens ditt namn, det känns så fel! Skulle velat tacka dig öga mot öga! Ge dig en kram! Tack!




Kommentarer
Postat av: Svorskan

Vad roligt! Grattis! :D

2010-10-13 @ 16:54:47
URL: http://svorskan.se
Postat av: Sandra C

Grattis Frida, vad roligt! Det är alltid kul att vinna och speciellt om man nästan glömt bort att man ens tävlat ;) Ni får ha det riktigt mysigt under vistelsen här i "min" lilla stad och skulle du få för dig att åka till Malmö någon annan gång kan du väl höra av dig så tar vi en fika? Om du har lust alltså. Kram från en gammal vän!

2010-10-13 @ 17:08:36
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: Jim B

Grattis fritag =D

2010-10-13 @ 19:10:20
Postat av: V

Vad roligt!! Du vinner fanimig alltid tävlingar! Jag vet att de inte är första gången! Och vad spännande med en mistery-man;))

2010-10-13 @ 19:27:06
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Grattis, så roligt! Hoppas ni får det riktigt mysigt.

2010-10-14 @ 07:50:59
URL: http://houseofjammi.blogg.se/
Postat av: FAAKIE

GODMORGON :)

2010-10-14 @ 08:59:58
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Purple Area

Grattis, vad kul!! )Tack för att du kommenterar och röstar på min blogg.)

2010-10-14 @ 16:04:14
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!