2010-10-07  19:49:32

Nervositet

Godkväll!
Här har mörkret fallit.



Jag börjar bli riktigt nervös inför imorgon. Adam ska vara själv på förskolan i 5 timmar. Jag hoppas verkligen överlämningen går bra. Jag har faktiskt ingen aning om hur han kommer reagera, det är det som gör mig nervös. Jag kommer nog bli chockad över vad han än gör. Om han så börjar storlipa eller bara springer rakt in i leken. Den där ovisheten gnager lite. Fast tanken av att lämna honom skrämmer mig inte. Det känns bra och tryggt.

Så om allt går väger blir det en tvättdag för mig, så jag slipper tänka på det i helgen. Jag ska också hinna göra två små ärenden på stan. Det är lagom och det är inget som blir lidande om jag behöver springa upp till förskolan. Undra hur många gånger det sker. Att ett barn inte alls klarar inskolningen.. Ja, Adam är var fall inte besvärlig och han har inga problem att vara där. Så att han gråter ett par minuter på morgonen kan inte skada. Jag hade nog faktiskt blivit lite ledsen om han inte grät efter mig. Jag grät när jag skulle flytta till Stockholm nu i somras och lämna mina föräldrar. Avsked är alltid sorgligt.

Nu ska jag snabbt se över alla mina bloggar och sedan krypa ner i säng.

Godnatt!
Håll tummarna för oss imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!