2010-10-26  22:15:41

Paraplyställ / Umbrella stand

Howdy!



Hur har ni det så här sent på en tråkig tisdag?
Vet ni att jag kom fram till att tisdagen är veckans tråkigaste och innehållslösaste (vilket fint ord va?) dag. För måndagen, som sägs vara tråkigaste, den brukar man kunna förbereda sig psykiskt för. Okej, det är verkligen  skittråkigt att behöva gå upp för att gå till arbetet och barnen är extra kinkiga vid lämningen på dagis men på något vis biter man ihop och går in i måndagsdimman. Onsdagar, det är ju officiellt lill-lördagen. Då kan det vara lite festligt. På gymnasiet så hade vi en håltimme på 3 timmar varannan onsdag så då brukade vi tura över till Danmark och strosa på stan eller så fikade vi. Torsdagar är ju dagen innan helg och den brukar gå riktigt snabbt. Sedan är det ju fredagen kommen! Givet.
Men vad är det med tisdagen? Det är inte nära till helg, måndagen är över.. Det är typ en onödig dag bara!


Nu när hösten kommit så kommer ju också regnet på vissa håll. Använder ni vanliga paraply eller såna små?
Jag är riktigt duktig på att lämna mina paraply på busshållplatsen, i bussen, i affärer eller hos kompisar. Hur är det med era paraplyvanor?



{Uggleparaplyställ från Burke Decor}



{Stövelparaplyställ från Z Gallerie}



{Hederligt paraplyställ från Fakir Trendy Homestyling}



{DIY paraplyställ från The Creative Maven}


Vad tycks?


Kram

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Jag blir aldrig av med mina. Har de i åratal, så till slut köper jag en ny och slänger den gamla för att jag har tröttnat på den. Eventuellt att den börjar lukta surt. :D

2010-10-27 @ 06:52:51
URL: http://svorskan.se
Postat av: Jenny <3

Oh jag bara ÄLSKAR Stövlarna! Hel nice!

KRAMIS

Postat av: Sofie

Så söta :D

2010-10-28 @ 07:20:05
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så söta :D

2010-10-28 @ 07:20:07
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!